دندان کده سلامت

چرا مینای دندان برای کسب و کار کوچک دوست نیست

به طور معمول متخصص مربوطه با استفاده از معاینه دقیق فک و دندانها می تواند تشخیص دهد که انجام این درمان برای شما مناسب است یا خیر. ارتودنسی همان طور که به آن اشاره نمودیم یکی از بهترین راه کار ها برای درمان ناهنجاری های دهان و دندان و مشکلات زیبایی صورت است که انواع مختلفی دارد. ما در ادامه به معرفی و بررسی انواع روش های ارتودنسی خواهیم پرداخت و در نهایت بررسی ای جامع در خصوص هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی در سال 99 خواهیم داشت تا شما عزیزان در هنگام درمان ارتودنسی بتوانید با قیمت انواع روش های آن نیز آشنا شوید. در حالت کلی شما به عنوان یک بیمار در صورتی که به موارد زیر دچار شده باشید نیاز به انجام درمان ارتودنسی خواهید داشت. برای عدم ابتلا به بیماری لثه توصیههای دندانپزشک خود را رعایت کنید. در افرادی که مقاومت طبیعی نسبت به بیماری دارند ، وجود میکروب ها و مواد قندی ، پوسیدگی ایجاد نمی کند. ظاهر زیبایی دارند و هنگامی که روی سطح دندان قرار بگیرند درخشندگی و جذابیت بالایی به چهره می بخشند و عیوب دندان ها را می پوشانند. نام دیگر این درمان در بین مردم، سیم کشی دندان ها است که در طی درمان دندان های نامرتب و نامنظم به دندان هایی صاف، زیبا و شکیل تبدیل خواهند شد تا در نهایت ظاهر مناسبی در دهان و فک فرد تامین شود.

هزینه کشیدن دندان

این حالت که به crowding نیز معروف می باشد، زمانی رخ می دهد که دندان ها با فشردگی غیرعادی در یک قوس قرار بگیرند، در این وضعیت ما شاهد روی هم افتادن و شلوغی دندان ها خواهیم بود که می تواند اثر نامطلوبی را بر روی ظاهر فرد نیز بگذارد. طی درمان ارتودنسی فرد باید در بازه های زمانی منظم به ارتودنتیست خود مراجعه کند تا تحت معاینه قرار بگیرد و تغییرات لازم روی براکت و سیم ارتودنسی اعمال شود. براکت ها در واقع به هر یک از دندان های شما متصل شده و در نهایت یک سیم از لا به لای آنها عبور می کند. در این روش نیز نوع ابزار مورد نیاز تاثیر به سزایی در قیمت ارتودنسی دارد از این رو نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت. تعیین هزینه دقیق ارتودنسی ثابت بنا به شرایط و وضعیت فکی-دندانی هر فرد انجام میشود و اعلام قیمت دقیق ارتودنسی بدون معاینه حضوری غیر ممکن است، با این حال می توان قیمت حدودی را برای آن در نظر گرفت که قیمت نهایی پس از بررسی های انجام شده توسط متخصص ارتودنسی در جلسه مشاوره به شما اعلام خواهد شد. به طور کلی لمینت دندان زیبایی بیشتری دارد و از نظر شکل و ویژگی ها تقریبا شبیه مینای دندان خودمان به نظر می رسد.

قیمت بلیچینگ دندان

به همین دلیل معمولا این نوع پروتزهای دندانی برای استفاده موقت کسانی مناسب است که در انتظار ایمپلنت و یا بریج های ثابت هستند. این حالت درست زمانی رخ می دهد که در هنگام جویدن، دندان هایی که در قسمت بالا قرار دارند داخل تر یا بسیار بیرون تر از دندان های پایین قرار میگیرند. البته فشاری که ناشی از وجود سیم در دهان شما است، به مرور زمان می تواند باعث بهبود جایگاه دندان های شما شود. در این روش که یکی از متداول ترین روش های ارتودنسی است، با استفاده از یک براکت فلزی و یا سرامیکی و سیم مخصوص ارتودنسی، فرایند درمان با براکت های ثابت انجام می شود. 4. سردرد، سرگیجه و حالت تهوع از دیگر موارد و مشکلاتی است که می تواند برای فرد به وجود بیاید. در ساده ترین حالت اگر شما فردی هستید که دندان های نامنظنم، نامرتب یا ناتراز دارید و یا دو فک شما با هم هماهنگی یا همپوشانی مناسبی ندارند، نشان دهنده این است که شما نیاز به درمان ارتودنسی دندان دارید. این موضوع بحث بسیار تخصصی ای به همراه دارد که تنها و تنها متخصص ارتودنسی می تواند مشخص سازد که شما کاندیدای انجام درمان ارتودنسی هستید یا خیر!

در بسیاری از بانوان هورمون های دوره بلوغ قائدگی و حتی در زمان یائسگی نیز منجر به ایجاد قرمزی لثه و متورم شدن آن میشوند و درد لثه را دراین بانوان به همراه دارند. پروتز دندانى ثابت مزایای بسیار زیادی دارد، اما پیش از اقدام برای جایگزینی آن بهتر است نکاتی را بدانید. مزایای انجام فرایند ارتودنسی چیست؟ موارد فوق از مهم ترین مواردی بودند که فرد در صورت عدم انجام فرایند ارتودنسی می تواند با آن رو به رو شود، از این رو در ادامه نیز به معرفی و بررسی مزایای استفاده از این فرایند خواهیم پرداخت. جهت معاینه و جلوگیری از بروز پوسیدگی بهتر است که هر 6 ماه یک بار به دندان پزشک مراجعه کنید. فناوری اسیست دنت AssistDent که میتواند دقت تشخیص و پیشگیری زودهنگام پوسیدگی دندان را بهبود بخشد، برای اولین بار در اسکاتلند آزمایش میشود. حالت انحراف میدلاین دندان ها چیست؟ حالت فضای بین دندان ها چیست؟ مشکل بههمفشردگی دندانها زمانی پیش میآید که در فک فضای کافی برای درآمدن دندانها و بیرون زدن آنها از لثه وجود نداشته باشد. گاهی رسوبات از روی دندان ها به سمت لثه ها می روند که نیاز به کورتاژ لثه است تا جرم های ناسالم از لثه ها خارج شود این کار معمولاً در مرحله اول جرم گیری صورت می گیرد.

پست‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *