دندان کده سلامت

شش قدرتمند ایده‌ها برای کمک به شما ایمپلنت فوری Better

با توجه به کوچکتر بودن فک پایین و تماس بیشتر زبان با این ناحیه از دهان، شکایت بیماران از لقی و ناراحتی در فک پایین بسیار بیشتر از فک بالاست. خوشبختانه گذاشتن ایمپلنت در محل دندان از دست رفته کمک بزرگی به بیماران است تا مشکل بی دندانی نداشته باشند برای این منظور درمان شامل دو مرحله می باشد:الف- جراحی: در هنگام جراحی در محل دندان از دست رفته یک ریشه مصنوعی از جنس تیانیوم گذاشته می شود بسته به محل و وضعیت سلامت عمومی بیماران از 2 تا 4 ماه بعد گذاشتن روکش میسر میگردد در این فاصله زمانی استخوان شروع به تشکیل اطراف ایمپلنت نموده و کاملا آنرا در بر می گیرد. اوردنچر می تواند ثابت باشد و یا در هنگام تمیز کردن آن ها را از دهان خارج کرده و شستشو داد. ارتودنسی دندان یا سیم کشی دندان یکی از روش های اصلاح فرم و شکل ظاهری دندان می باشد که در این روش درمانی با استفاده از سیم های مخصوص دندان ها را به صورت مرتب در یک ردیف قرار می دهند که پس از مدتی دندانها به محل جدید خود حرکت می کند.

آنچه دونالد ترامپ می تواند در مورد ایمپلنت فوری به شما بیاموزد

روند برنامه ریزی برای ایمپلنت دندان ممکن است متخصصان مختلفی را شامل شود ، از جمله پزشک متخصص در شرایط دهان ، فک و صورت (جراح دهان و فک و صورت) ، دندانپزشک متخصص در درمان سازه هایی که از دندان ها پشتیبانی می کند، مانند لثه ها و استخوان ها. به طور کلی مراحل ایمپلنت برای دندان ها شامل یک پروسه مشخص است که در موارد خاصی، با توجه به ویژگی های فردی و ویژگی های استخوان فک، می تواند شامل مراحل اضافه تری نیز باشد. طول درمان نیز در ایمپلنت های فوری متفاوت است و طول درمان آن بین 1 روز الی 1 هفته به طول انجامد. با این کار پلاکها و رسوبات ایجاد شده برروی دندان و سطح ریشه قرار گرفته در زیر خط لثه از بین میرود. ایمپلنت های معمولی به طور متوسط از بین 1 الی 3 ماه طول می انجامد. ایمپلنت فوری دیجیتال نوعی روش جایگذاری ریشه برای نگهداری دندان هایی است که از داشتن ریشه طبیعی محروم هستند. لازم به ذکر است که دندان های مصنوعی همانند دندان ها و لثه های طبیعی به نظر می رسند و با استفاده از نوعی چسب مخصوص بر روی لثه ها نصب می شوند.

جالب است بدانید که اگر بخواهیم تاریخچه ای برای این نوع روش ذکر کنیم، می توانیم آن را مربوط به ۴۰۰۰ سال پیش در چین و ۲۰۰۰ سال پیش در مصر بدانیم. البته منظور از قیمت ایمپلنت همهن هزینه واقعی و تمام شده برای یک برند می باشد. معمولا جنس پیچ های به کار رفته در این نوع روش از جنس آلومینیوم (مانند روش بالا) بوده و با چسبیدن ایمپلنت در استخوان فک به صورت یک مرحله انجام می شود. تاکید می شود که مراحل جراحی در انواع ایمپلنت دندان همیشه به صورت یک مرحله نبوده و غالبا در دو یا چند جلسه انجام می شود. در بعضی موارد دکتر با بررسی وضعیت استخوان ، لثه و وجود عفونت یا خیر بلافاصله بعد از کشیدن دندان ، ایمپلنت را انجام می دهد. سوراخ ها به استخوان حفر می شوند که در آن قسمت فلزی ایمپلنت دندان قرار می گیرد. حفره ها باید تا استخوان حفر شوند، جایی که قطعه ایمپلنت باید در آنجا قرار گیرد. در صورتی که نیاز به پیوند استخوان یا عفونت وجود داشته باشد ، 20 روز به طول درمان اضافه می شود.

عوارض ایمپلنت دندان

درود خدمت جناب دکتر سهرابی و تیم حرفهای لبخند برتر، نمیدونم چطور میتونم از دکتر سهرابی عزیز تشکر کنم، با وجود ترسی و فوبیا بسیار شدیدی که بنده داشتم جناب دکتر سهرابی خیلی ریلکس با من برخورد کردن و منرو درک کردن محیط کلینیک کاملا آرامش رو به مراجعهکنندهها ارائه میکنه چون همه تیم جناب دکتر و بهویژه خودشون سراپا انرژی مثبت هستن. ایمپلنت دندان از رایج ترین روش ها برای جایگزین نمودن دندان ها است که با کاشت قطعه ای به نام ایمپلنت در دندان و جایگذاری تاج دندان روی آن، انجام می شود. در حین جراحی برای قرار دادن ایمپلنت دندان ، جراح دهان شما برای باز کردن لثه، در بخش استخوان برش ایجاد می کند. در مرحله بعدی باید منتظر رشد استخوان ها باشید. جراحی لثه عملی است که در طی آن بافت بیمار درمان ناپذیر لثه باید به روش جراحی برداشته شود . پس از اتصال سر تاج، بافت لثه بسته می شود. پس از آماده سازی، لازم است وارد مرحله جراحی و کاشت دندان شویم. در چنین زمانی می توان کاشت یک دست دندان کامل را بر پایه ایمپلنت انجام داد نه تنها مبلغ آن مقرون به صرفه است بلکه مدت زمان کمتری را برای درمان می طلبد.

پست‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *